Известие

Collapse
No announcement yet.

Препоръка за моторно масло

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
    аааа новите са с 0W40
    иначе 5w40 най добре все пак при 100 градуса течливоста при 5w40 и 10w40 е еднаква!
    Сигурен ли си?
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
      Правило №1: първо чети, после пиши (поне ми прочети поста)
      Правило №2 :ако твърдиш нещо си го провери(щото олеквашшш) - нещото няма ДДС в тая цена (немското) и забравяш едни 27.90 еврея за доставка с DHL, а англииския шоп нема и виждане къде е БГ

      ...и ти пожелавам успех с масло от и-нет магазин, аз нещя
      ...некой ще дава ли Кастрол за 100 лв 5-така?
      Прочетох поста ти внимателно и усетих нотка на сарказъм. Това горното ти го написах, щото познавам човек в Пловдив, с магазинче за резервни части на бул. "Хр. Ботев" който пътува да Германия редовно и си внася Кастрол на посочените цени. Линковете, които съм пуснал СА с ДДС - incl. 19 % Tax excl.Shipping costs Или на български: с ДДС без Доставка.
      Та в този ред на мисли ако от германеца купиш не 2 а 200туби по 5л ти си сметни отстъпката.
      От доста години купувам повече от чужбина отколкото от БГ та не ми казвай какво мога да си внеса от Англия и какво не и на каква цена. Само ще ти кажа, че свещи NGK LASER PLATINUM пълен комплект за ТС 8бр. поръчани от Англия струват точно 156лв. с доставката.
      Алфа 156 1,8ТС 1998г

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        30 на турбо изобщо не е добра идея. Сам ще си отговориш защо. Както и рейсинг за нерейсинг двигатели. Хората са направили колата, направили са маслото, преценили са всичко и са го написали. А вие - май четете реклами, слушате лаици и ставате по-велики и от конструкторите. И като се набутате за ново масло ви действа вътрешното убеждение, че сте направили правилния избор и от там - колата ви работи къде, къде по-добре.
        А сега оплюйте ме, ама е така
        Отвори сайта на Кастрол и въведи модела на автомобила и ще видиш кое масло се препоръчва. По принцип дори 0w30 (първите 5-6 смени са били с това) се препоръчва за 270CDI, но автомобила вече е над 240 000, та реших и му сложих 5w30 long life
        ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

        sigpic

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Мхм... колкото и 10w40 и 10w60 на студено са еднакви Пълни глупости
          неее аз казвам на загряло масло че 5w40 и 10w40 са еднакви
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            неее аз казвам на загряло масло че 5w40 и 10w40 са еднакви
            Да ама не баш
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #81
              Все си мисля че вместо да гледа винаги народа какво пише в "книжката" на колата, ще е много по полезно да се зачете някъде където има обширно инфо за това кое, как, кое и при какви градуси, кога и с какъв вискозитет......
              Много по полезно е отколкото да се гледа сляпо какво пише производителя - не че е кофти, но производителя е плеснал една шаблонна препоръка, която уж е универсална......да де, но ако се зачете човек малко по надълбоко, може и да разбере че нещата са в доста големи граници, и понякогжа универсалното решение на производителя не е най - правилното......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Все си мисля че вместо да гледа винаги народа какво пише в "книжката" на колата, ще е много по полезно да се зачете някъде където има обширно инфо за това кое, как, кое и при какви градуси, кога и с какъв вискозитет......
                Много по полезно е отколкото да се гледа сляпо какво пише производителя - не че е кофти, но производителя е плеснал една шаблонна препоръка, която уж е универсална......да де, но ако се зачете човек малко по надълбоко, може и да разбере че нещата са в доста големи граници, и понякогжа универсалното решение на производителя не е най - правилното......
                И да, и не. Не всеки разбира от вискизитети и т.н. И не всеки знае какво е заложил създателят

                ---------- Post added at 15:35 ---------- Previous post was at 15:34 ----------

                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                неее аз казвам на загряло масло че 5w40 и 10w40 са еднакви
                Ама като се пльоснеш, се пльоскаш яко. Те това ти го признавам
                Я отвори на спецификациите па се опитай да прочетеш и вникнеш
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                  Фюжън го дават за камиони

                  Клик
                  ааа значи съм изперкал...странно защо в сайта на еврол го дават за наще коли и отделно това,което си постнал ако прочетеш внимателно,ще видиш,че става и за турбо дизелови и за бензинови.... http://www.eurol.com/en/home/advisor
                  Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                  Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                  Comment


                  • #84
                    Според мен Ферариста е прав, защото това което предлага и препоръчва производителя е много относително и трябва да се водиш от температурният пояс тоест от това в коя страна живееш.

                    ---------- Post added at 15:52 ---------- Previous post was at 15:50 ----------

                    Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                    ааа значи съм изперкал...странно защо в сайта на еврол го дават за наще коли и отделно това,което си постнал ако прочетеш внимателно,ще видиш,че става и за турбо дизелови и за бензинови.... http://www.eurol.com/en/home/advisor
                    То си е като камион мотора да го ева
                    ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      И да, и не. Не всеки разбира от вискизитети и т.н. И не всеки знае какво е заложил създателят

                      ---------- Post added at 15:35 ---------- Previous post was at 15:34 ----------


                      Ама като се пльоснеш, се пльоскаш яко. Те това ти го признавам
                      Я отвори на спецификациите па се опитай да прочетеш и вникнеш
                      Ся първата цифра е за студения старт, 2-рата е при загряло масло и тя е еднаква, така че забрави малко жигулските методи и вникни в нещата аз повече няма да обяснявам
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #86
                        Добре говорете с факти, стана една караница пак. За сега съм се спрял на Yacco vx 600, като гледам таблиците дадени от колегата има по -добър вискозитет от селенията, дори vx500 е с по -добър или греша?
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                          ааа значи съм изперкал...странно защо в сайта на еврол го дават за наще коли и отделно това,което си постнал ако прочетеш внимателно,ще видиш,че става и за турбо дизелови и за бензинови.... http://www.eurol.com/en/home/advisor
                          В същия сайт, кликвайки на Car Oils, Фюжън не съществува --> Клик
                          При камионите го има.

                          Да, четох внимателно
                          ...suitable for heavily loaded
                          commercial vehicles...
                          Можеш да го смениш на 120 000 км
                          Камионджийските двигатели работят макс до към 2300-2400 Об/м. и това наистина при свръхтовар. Иначе 1500-1800 Об/мин.
                          Ако смяташ да я караш така, значи си ок
                          Last edited by Pepo; d.m.y г., 16:28.
                          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                            Добре говорете с факти, стана една караница пак. За сега съм се спрял на Yacco vx 600, като гледам таблиците дадени от колегата има по -добър вискозитет от селенията, дори vx500 е с по -добър или греша?
                            Искаш факти? Ето ти факт: ФИАТ препоръчва Селения 20К за Алфа 156ТС и смяна на 20 000км. На 14 000км маслото вече е на края на жизнения си цикъл, проверено с тест за вискозитет и състав на маслото ФАКТ, 2 пъти проверен лично от мен.
                            Алфа 156 1,8ТС 1998г

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                              На 14 000км маслото вече е на края на жизнения си цикъл, проверено с тест за вискозитет и състав на маслото ФАКТ, 2 пъти проверен лично от мен.
                              Ако това наистина си го правил мога да ти кажа само едно голямо БРАВО

                              Точно така се правят нещата - опитно и информация от първа ръка, а не кой какво ти разправя по форуми и реклами
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                                Искаш факти? Ето ти факт: ФИАТ препоръчва Селения 20К за Алфа 156ТС и смяна на 20 000км. На 14 000км маслото вече е на края на жизнения си цикъл, проверено с тест за вискозитет и състав на маслото ФАКТ, 2 пъти проверен лично от мен.
                                Чисто информативно питане:

                                1. 14 000 км пробег за какъв период от време?
                                2. На какви разстояния се използва автомобила - предимно градско, предимно извънградско?
                                3. Стил на шофиране?
                                156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                                Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                                Comment

                                Working...
                                X